Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik heb sinds kort een toolbar boven in mijn scherm staan. Ik heb vanalles geprobeert maar hoe krijg iik hem weg?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
20.2K
Ritsuka
11 jaar geleden
Welke browser en welke toolbar? Plaatje?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Welke computer heb je? Meestal kan je de toolbar verslepen. Dat werkt heel raar maar gewoon muis ingedrujt op de toolbar en versleep het hele geheel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dan is ie niet weg, maar uit het zicht.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
probeer eens bij start zoeken en dan toolbar
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik kan nu even geen foto maken ik zit op een ander apparaat. Ik vind het goed als hij maar uitzicht is
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb echt al overal gekeken maar ik kan nergens iets vinden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je geeft relatief weinig informatie door , ik zou graag weten welk Browser je gebruikt.. Mozilla? Chrome? Opera?
Ik weet het niet , vermeld dit even hieronder.
Maar aangezien al veel mensen goede reacties hebben geplaatst , neem ik aan dat het probleem is opgelost?
Mvg , Yoshy

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Rechter muis knop op de toolbar, eigenschappen, en dan bij Locatie van Taakbalk op scherm 'onderaan' aanklikken. ik hoop dat dat het antwoord is :P
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er zijn tal van toolbars, die je ongemerkt en/of "per ongeluk" installeert. Nooit hokjes aanvinken bij installatie van programma's. Alle hokjes uitzetten als ze al aangevinkt zijn, en goed lezen wát aangevinkt staat. --- Babylon toolbar misschien? Dat is een hardnekkige. Zeer irritante die ik onlangs, na maanden "last" van gehad te hebben kwijt ben.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ga naar configuratiescherm, onder programma's kies je: een programma verwijderen, je krijgt nu een schema met al je programma's daar zie je waarschijnlijk iets van toolbar staan deze moet je verwijderen, zie je dat niet dan moet je rechtsboven in je scherm op zoeken gaan staan en moet je toolbar intypen dan gaat hij zoeken en die moet je dan verwijderen, let wel op dat je geen andere dingen verwijderd
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Daar heb ik ook al gezocht maar daar staat hij ook niet bij
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Voor mezelf een vraagje: wat als je dat hebt gedaan, maar de toolbar staat er nog? Ook na opnieuw opstarten?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er zijn zoals in mijn antwoord te lezen..., hardnekkige toolbars. Die staan niet in de lijst van geïnstalleerde programma's... (helaas) Hoe heet deze toolbar @lonnekeO2O7
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoe heet de toolbar Lonneke? Is het de Babylon toolbar...?
Er moet een kruisje daar staan ander rechter muis knop en verwijderen of zo iets
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ga naar configuratiescherm,
dan onder het kopje PROGRAMMA'S klikken op programma verwijderen, je krijgt dan een menu met alle programma's die op je computer draaien,
klik met je rechtermuisknop op het de toolbar die je weg wil hebben en klik op verwijderen.
Als het goed is, is die nu weg.
Als die niet weg is moet je misschien je pc/laptop even opnieuw opstarten...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding