Wie weet er een goede 'website' waar je gratis je eigen bestanden op kunt zetten die andere kunnen downloaden?

Ik wil graag wat muziek erop zetten waar mensen van kunnen downloaden. gewoon een simpele database.

(Edit moderator: het betreft zelf geproduceerde muziek.)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb je die muziek zelf gemaakt/geproduceert?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja het is zelf geproduceerde muziek. Geen last van copyrights dus.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bewerk je vraag maar even, om dat er duidelijk bij te vermelden anders is het illegaal, voor ze hem eraf gooien ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ah zie het nu pas haha. Antwoord blijft lastig omdat je op veel sites geen muziek mag plaatsen, ongeacht de herkomst. Ik blijf je vraag even volgen :-) +1

Antwoorden (4)

Bij Fileden kun je een gratis account aanmaken. Dat is in feite een plek waar je vanalles kunt opslaan, en je kunt kiezen om dat te delen, iemand de link er van te geven of de link openbaar te zetten ergens.

Web of trust geeft een niet erg positieve beoordeling, maar ik zit al vijf jaar bij fileden, heb zowel de gratis als de betaalde account gehad en heb nooit ook maar 1 probleem met hun gehad.

Ben er erg tevreden mee. Het functioneert voor mij ook nog eens als backup eigenlijk.

http://www.fileden.com/

Toegevoegd na 1 minuut:
Adrive kan ook. Zelfde soort systeem. Wel allebei in het Engels, dat vergat ik nog te zeggen.

https://www.adrive.com

Toegevoegd na 31 minuten:
* Op fileden heb je 1GB persoonlijke opslagruimte, 50mb maximale bestandsgrootte, en 5GB bandbreedte per maand voor het uploaden en delen van je bestanden.

Voor $4,95 (dollar!) per maand heb je tot 15GB opslag, 1GB max grootte, en 100GB bandbreedte.

Dit is de account die ik een tijdje naar tevredenheid heb gehad. Ook het wisselen tussen accounts is heel gemakkelijk gebleken.

Succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoe zorg ik er Adrive voor dat ik een weburl krijg voor mijn directories? Zodat ik direct via een link bij de bestanden kan?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
inloggen, op het geuploade bestand gaan staan, rechtsklikken, en url kopieren :-)
Zelf gebruik ik Box.net Dit is een gebruiksvriendelijke website waar je alle soorten bestanden kunt opslaan en delen met andere, Net 1x klikken bepaal je wie er bij welke bestanden kan. Ook kun je een link op internet plaatsen zodat mensen het bestand kunnen downloaden.

Veel succes
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een soortgelijke site zoals hierboven al beschreven is Dropbox.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kan ook via MSN bestanden naar je vrienden sturen. Dit kan echter wel lang duren. Microsoft heeft ook zelf een Internet Drive dienst: Live Drive. zie link