Waarom kan mijn zoon niet vliegen in het gekochte spel van minecraft op de pc

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
1.6K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan niet vliegen bij minecraft. Je kan wel cheats gebruiken aangezien iedereen dat gebruikt. Dat heb je god mode ofzo. Dat moet je ff op internet zoeken. Ik heb namelijk nooit minecraft gespeelt omdat tsja... Het is minecraft
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat heb ik al geprobeerd met een mod maar dan doet het het helemaal niet meer
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je wil vliegen in een spel kan je beter een vliegspel spelen dan een spel waar je eerst mods moet gaan installeren om te gaan vliegen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hij bedoelt niet perse vliegen. Het is meer gewoon het spel. Je komt namelijk overal sneller enzo en daarom is dat handig. En volgensmij kan je dan ook niet dood ofzo. Dus het heeft niets met vliegen met bijv. Een vliegtuig te maken. Maar ik zou zeggen kijk is op youtube of laat je zoon t vragen aan 1 van zn vrienden bijvoorbeeld op facebook of sms/whatsapp of wat hij ook heeft.

Antwoorden (2)

Hallo,
Oke lang geleden dat ik het gespeeld had,
maar het is echt wel mogelijk.
Als je eerst minecraft opstart krijg je een schermpje en zorg ervoor dat 'Force Update' aan staat zodat het hele spel opnieuw gedownload + geüpdatet word (duurt vast niet lang).
daarna log je in en dan maak je een map aan in single player mode; en voordat je op map maken drukte ofzo, moest je cheat mode activeren.
Wanneer je ingame komt na het laden van de map,
moet je '/gamemode naam 1' typen met T om de cheat mode te activeren, en '/gamemode naam 0' om deze te deactiveren.

Als het goed is zou dat moeten werken, laat het anders nog even weten :D.

M.v.g. Shiva

Toegevoegd na 39 seconden:
foto met voorbeeld hoe je kan 'Force Update" inschakelen:

http://i580.photobucket.com/albums/ss243/ACID_313M3NT/Tutorial7.png

Toegevoegd na 2 minuten:
Het activeren van vliegen doe je door dubbelspatie te drukken, daarna spatie ingedrukt om omhoog te gaan, shift om omlaag te gaan;

bij E heb je dan ook toegang tot alle items, je kan niet dood, en alle blokken gaan in 1x weg, dus wil je iets laten ontplofen, is het makkelijker om dat in gamemode 0 tedoen :P
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
start minecraft op login klik op singleplayer klik op create world of wereld creëren klik op gamemode:survival dan verandert survival naar hardcore en klik dan nog een keer en dan staat hij op creative en dan create world of creëer wereld en druk twee keer heel snel achter elkaar op de spatie en dan weer 2 keer om te stoppen met vliegen en als je vliegt druk dan op SHIFT om omlaag te vliegen en spatie ingedrukt om omhoog te gaan. ;)