Is er een zoekmachine zoals google vroeger was?

Ik word zo langzamerhand gek van google. Google zit de hele tijd mijn zoekwoorden te veranderen terwijl ik graag op de letterlijke woorden zoek en niet op synoniemen of vervoegingen van die woorden. Ik krijg een beetje het gevoel dat google denkt dat ik last heb van ernstige retardatie en constant spelfouten maak in mijn zoekopdrachten...

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Bij mij doet Google dat helemaal niet. Blijkbaar heb jij dat in je instellingen staan. Maar dat kan je aanpassen. Klik op het radertje wat je rechts in beeld ziet nadat je iets hebt opgezocht. Kies voor Zoekinstellingen. Nu kun je naar wens aanpassen hoe de resultaten tevoorschijn komen. Niet vergeten onderaan op Opslaan te klikken.
Plaatje bij antwoord
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee je moet gewoon door blijven typen! Als je er helemaal niet naar kijkt gebeurt er ook helemaal niets.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee pelle Xibel probeert meer te zeggen je zoekt op Justine Biefer en google vindt Justin Bieber. "Justine Biefer" geeft andere resultaten. https://www.google.nl/search?oq=Jusine+Biefer&sugexp=chrome,mod=0&sourceid=chrome&ie=UTF-8&q=Jusine+Biefer#hl=nl&safe=off&sclient=psy-ab&q=justine+biefer&oq=justine+biefer&gs_l=serp.3..0i13l4.9852.12248.14.12867.2.0.2.0.0.0.0.0..0.0...0.0...1c.1.o-xKdID3qU8&pbx=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_cp.r_qf.&fp=8093766928ee3a21&bpcl=35466521&biw=1536&bih=879 Helemaal onnozel is de vraag van google om toch op Justin Bieber te gaan zoeken aangezien dat al gedaan is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Jouw voorbeeld los je op door tussen aanhalingstekens de naam te zetten. Iets wat sowieso handig is bij namen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Terug naar vroeger? http://www.altavista.com/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@Pelle Dat weet ik, dat was ook al mijn reactie bij de vraag :D.

Andere antwoorden (1)

Duck Duck Go is wel een goed alternatief.