Waarom loopt google chroom steeds vast ik wil niet naar firefox want die opent niet alle dingen namelijk?

sinds ik google chroom heb is mijn pc trager geworden en loopt google chroom ook steeds vast ik had deze erop gezet omdat IE veelste traag was. wie kan mij helpen ligt niet aan de provider want ik heb meerdere mensen erover gehoord die bij andere providers zitten

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

firefox opent niet alle dingen :O. Dat ligt eerder aan instellingen dan vermoed ik. Ik krijg werkelijk alles open met firefox. firefox is veilig en misschien blokt hij een pop-up? even toevoegen aan veilige sites en klaar is kees.

Ik ben natuurlijk zwaar firefox fanaat :) maar alles zou moeten werken met firefox. Je moet wel de nodige zaken als flashplayer enzo installeren maar dat moet je voor elke browser.

Google chrome staat nog in zijn kinderschoenen. Dergerlijke fouten zijn dus te verwachten. Ik zou nog een aantal versies wachten voor je overschakelt naar deze nieuwe browser. Er word gezegd dat hij sneller is maar dat wil ik eerst eens zien wanneer alle bugs eruit zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mee eens, firefox opent alles +
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
firefox is top, onder Linux alleen niet in combi met sites die Microsoft Silverlight afdwingen.

Andere antwoorden (2)

Je computer een keer grondig opschonen
waarschijnlijk gebruiken andere programma's die je open hebt staan of mee opgestart zijn teveel werk geheugen
wat je kunt doen is het volgende
Open kladblok en kopieer dieze tekst er naar toe

rundll32.exe advapi32.dll,ProcessIdleTasks

sla nu het tekst bestand op als ProcessIdleTasks.bat

druk daarna op het bat bestand en alle overbodige programma's die geheugen vragen worden versneld afgewerkt

Toegevoegd na 3 minuten:
ga naar start/ uitvoeren en type daar de volgende tekst
cleanmgr.exe /sageset:1
vink daar alles aan ne druk op oke
ga nu weer naar start/uitvoeren en type daar de volgende tekst
cleanmgr.exe /sagerun:1

Toegevoegd na 4 minuten:
en defragmenteer je harde schijven even
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
niet teveel programma's mee laten op starten met windows
kijk eens op de volgende site
www.schoonepc.nl daar staan allemaal handige tips om het maximale uit je pc te halen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
draaid u nu beter
Opera Turbo is de snelste browser:
www.opera.com