Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

als ik mijn internet of mail open is de pagina veel te groot voor mijn scherm terwijl dit voorheen niet zo was hoe kan ik dit instellen ?

er valt dus veel tekst buiten het beeld en dan moet ik elke keer naar rechts schuiven

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
600

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

De ctrl toets indrukken en tegelijkertijd scrollen. Dan zie je de tekst groter of kleiner worden. Als het goede formaat bereikti s,loslaten en voila!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat hij/zij zegt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Rechts onder in beeld boven het klokje zie je 100 % staan, in jou geval misschien groter klik daar op en zet het op 100 % is dat niet zo (want ik weet niet welke windows je hebt) je gaat naar de je taak balk boven in internet en dan ga je naar beeld en klik je er op en dan ga je naar inzoomen en uitzoomen en zet het daar op 100 %.

Of misschien heb je de tekengrootte heel groot staan en zet je dat op normaal, en dat doe je op het zelde manier je gaat naar beeld boven in je taakbalk en klik je er op en ga je naar tekengrootte en zet je dat op normaal.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En mogelijkheid is voorts via Configuratiescherm naar Beeldscherm (of met rechts klikken ergens op het Buroblad en dan Eigenschappen) en dan kiezen voor het tabblad Instellingen. Dan zie je daarop in het kader een 1 en een twee omgeven door een vierkant blokje. Mogelijk staat de pc (een notebook neem ik aan)nu op twee. Klik dan op 1. Je kan ook onder dat kadertje het aantal pixels reduceren met de schuifinstelling er direkt onder. Niet vergeten op Toepassen te klikken!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding