kan je je phpbb forum offline gebruiken?

hoe kan ik mijn site offline bewerken maar de site moet wel 24/7 bereikbaar blijven......

gr dominique

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Je kan phpbb wel offline gebruiken, maar dat gebeurt dan op je eigen computer met behulp van een eigen apache en MySQL service op je computer door middel van een programma zoals XAMPP of WAMPP. Je zult de wijzigingen wel handmatig over moeten brengen naar de online versie van de website.

Dus als je bedoeld dat je offline aan de website wilt werken die online staat, gaat dit niet lukken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
wordpress is een heel ander systeem dan phpbb, in principe is het een kwestie van xampp installeren, en dan phpbb op je locale webserver installeren zoals je dat ook op je webhost hebt gedaan.