Hoe kan ik op marktplaats een foto kopiëren?

Ik krijg altijd een melding dat het auteursrechtelijk beschermd is.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
16.2K

Het beste antwoord

mozilla firefox gebruiken en kijk voor addons
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

ehm.. NIET dus. Tenminste.. Als je je aan hun regels houdt.

Je kan altijd in de brouwser naar 'view -> page source' gaan en dan kijken waar het plaatje gedefinieerd is..

Toegevoegd na 2 minuten:
Zoek in de bron naar:

Dat is het begin van de advertentie. De eerst img src="" is het plaatje van het product. Kopieer alles van http: t/m jpg in een nieuwe browser adresbalk en je bent klaar.

Toegevoegd na 4 minuten:
In het foto popup scherm (even URL kopieren in een nieuw scherm openen om de bron te bekijken) zoek je naar: var i = 0;

data.thumbs[i] = (Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
printscreen
daarna in photosop of word plakken
(ctrl printscreen voor alleen geopend scherm geloof ik)

op een mac Ctrl shift 3, voor schermafbeelding die op je desktop gezet wordt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zei een printscreen kunnen maken met het knopje Prt. Scn. En dan naar paint gaan, CTRL+V en dan er voor zorgen met wat knippen, selecteren en verplaatsen dat je alleen het plaatje over houd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Leg die min eens uit? Te moeilijk om printscreen te gebruiken? Zie dat keefdude ook een min heeft.
Wat ook mogelijk is is gebruik maken van de volgende toetscombinaties:
CTRL-A (alles selecteren), dan CTRL-C (kopiëren) en vervolgens een word-document/mailbericht oid openen en daar kiezen voor CTRL-V (plakken).

de hele advertentie is dan gekopieerd. om het plaatje over te houden hoef je alleen de teksten te verwijderen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In Firefox: Met muis op plaatje gaan staan, linkermuisknop ingedrukt houden en afbeelding slepen naar de tabbladen balk bovenin. Nu opent alleen de afbeelding in een nieuw tabblad en kun je rechtermuisknop, opslaan doen.
Kimath
13 jaar geleden
Ik gebruik dan altijd een programmaatje om een stuk van het scherm te kunnen opslaan. Dit programma heet: FS Capture. Zie de link

http://www.portablefreeware.com/index.php?q=FastStone+Capture&m=Search
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Muhahahaha! Javascript pop-ups om het kopiëren van afbeeldingen te voorkomen. Gewoon javascript uitschakelen en opnieuw rechtsklikken. Ét voilá, afbeelding opgeslagen.

Toegevoegd na 6 minuten:
Ter aanvulling: ik zie dat je Firefox gebruikt. Ga naar Extra>Opties>Inhoud en daar kun je het aan en uit vinken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
niko
13 jaar geleden
werkt zeer goed+
met het knipprogramma(schaartje)in windows 7,gaat het prima.
zie knipsel.

Toegevoegd na 5 uur:
https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/9924/

hiermee,kun je ook nog mee bewerken.
Plaatje bij antwoord