welke browser?

mozzila firefox
google chrome
of opera?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
1.8K
Kimath
13 jaar geleden
geef wat meer uitleg, wat wil je precies met de browser doen, zoek je snelheid, veel addons?

Antwoorden (13)

Google Chrome is het snelst!!!
En je kan de opmaak aanpassen :P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Uiteraard Firefox 4 :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Amadea
13 jaar geleden
Om welke reden(en)?
Ik gebruik zelf tegenwoordig safari, functioneer zeer goed! Maar was altijd trouwe firefox gebruiker, dus ik zou zeggen firefox!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou voor firefox kiezen omdat die snel, veilig en stabiel is!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
firefox 4 is wel snel en veilig, maar niet stabiel. Bij mij crashed ie om de haverklap.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij mij ook
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
veilig valt ook mee, met de wedstrijd in las vegas waren ze in 15 seconden klaar
Ik heb ze allemaal geprobeerd, en moet zeggen dat ik met Chrome het meest tevreden ben.

Hij heeft wel enkele min punten, maar al met al komt hij voor mij als beste uit de bus.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mozilla Firefox...
Uit recente tests was weer gebleken dat die het meest veilige omgaat met je prive gegevens en het moeilijkste is om bij in te breken (om bijv. mee te kijken wat een persoon open heeft staan).

Chrome is misschien wel sneller, maar ik zelf vind toch de privezaakjes belangrijker ;-)

Het is maar net waar je voorkeur naar uit gaat...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mozilla Firefox, vanwege de legio mogelijkheden voor add ons en plug ins, zoals de Web Developer Toolbar, en de stabiliteit en de veiligheid.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Chrome als je het mij vraagt. Werkt lekker snel, nooit van die irritante foutmeldingen of iets dergelijks.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
chrome, lekker snel en wat extra handig is om bij opties in te loggen met je gmailaccount zodat automatisch al je bookmarks gesynchroniseerd worden op al je computers waar je met chrome werkt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat mensen een andere browser kiezen dan chrome, chrome nog nooit geprobeert heeft.
Ik zeg chrome, zeker op een mac.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je een mac hebt, zou ik eens safari proberen...
Zeker chrome!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
motivatie..?
Absoluut Chrome. De browser wordt nog niet massaal gebruikt omdat het in vergelijking met de andere browsers vrij nieuw is. Het is echter wel de snelst groeiende browser, en dat heeft zeker een reden.
Chrome start sneller het snelst op van alle browsers, verbruikt het minste geheugen, en loopt bijna nooit vast.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je de snelste wilt... opera, het is gewoon de snelste mits je er de computer voor hebt.... maar ik weet dat dit mij veel minpunten gaat leveren, maar chrome loopt gewoon te vaak vast....