Hebben jullie een idee wat deze site nog interresanter kan maken?

Ik heb zelf namelijk dit als leuke idee:
- Het totaal van alle gegeven antwoorden van iedereen en totaal van gestelde vragen.
- Aantal leden online
- en de beste vraag van de week of maand.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

een manier dat als ik midden in een vragenlijst een antwoord geef ik niet 12 keer op backspace hoef te drukken om naar een volgende vraag te komen
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Een soort van beloning voor je punten.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ze maken al geen winst op deze site haha, maar zou idd wel leuk zijn alhoewel ik dan heeeel erg verslaafd word hier aan.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Die beloning is er toch?
- eer
- genoemd in top vijf en verschillende top tiens
- oplopend quotum vragen/antwoorden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Beloningen zoals dingen met hun naam erop zorgen voor meer bezoekers meer bezoekers zorgen voor betere reclame en betere reclame zorgt voor meer geld. You got to spend money to make money
Soortgelijke vraag heb ik gisteren ook al gesteld.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Uitgebreidere gebruikersprofielen. Ik bedoel dat je een soort status krijgt als je een hoge score hebt.

vb: 100 punten = newbie
10000 punten = einstein

Lijkt me wel leuk, je ziet het vaak op forums.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat gesloten vragen door andere mensen geopend kunnen worden/opnieuw gesteld wanneer iemand denkt een ander / beter / nog niet genoemd antwoord te hebben.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik zou graag de antwoorden willen kunnen sorteren op positieve beoordelingen (althans die optie heb ik nog niet gevonden), zodat de beste antwoorden bovenaan staan en ook dat het antwoord dat als beste is gekozen door de vraagsteller per definitie bovenaan staat.

Verder zouden url's in het bericht zelf ook aanklikbaar moeten kunnen zijn, misschien met een soort bb-code: [url=http://www.google.nl/]Klik hier[/url]. Als je bang bent voor misbruik, maak je ze gewoon allemaal "nofollow".
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
een moelijkheidsgraad van de vragen kunnen instellen. en op basis daarvan punten voor het beste antwoord toekennen.
bijv.

easy - 5 punten
medium - 15 punten
hard - 25 punten

een soort gelijk concept heeft experts exchange bijvoorbeeld. (zie bron)