Hoe kan ik voorkomen dat bij radiouitzendingen die ik via internet beluister steeds onderbrekingen voor komen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nou.... :-( je verbreekt het rijtje van SonjaD..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
foei! -1 :P
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mea culpa ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb niets te doen atm, dus krijg je nu een kijkje in wat voor vraagstukken zich gemiddel in een kwartier tijd in mijn hoofd bevinden. De vraag die ik niet mag stellen is deze: hoe zorg ik dat biertjes vraag hier verwijderd wordt om mijn rijtje te herstellen (;
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@sonjaD, psst pas op hij is een moderator...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Sonja: ik ben benieuwd naar de komende vragen, of is je hoofd intussen afgekoeld? :--)

Het beste antwoord

Je kunt de cache van windows media speler vergroten naar 30 sec.
Hierdoor heb je een hogere opvangtijd bij onderbrekingen.

Ga naar extra --> opties --->prestaties --> netwerkbuffer op 30 sec zetten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

De tip van Kwisum is goed.
Alleen... de bitstream van liveradio is zo smal, dat het zonder onderbrekingen zou moeten binnenkomen. Ik heb meerdere internetradio's in huis, en die geven nooit een hikje.
Als dit probleem zich bij meerdere streams voordoet is er wat mis met je connectivity.
AWM