Hoe kan ik mijn error 500 verhelpen op mijn Wordpress pagina?

Op mijn dashboard van mijn wordpress pagina krijg ik een error 500 op de widgets.php pagina. Hoe kan ik dit oplossen

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Ik probeer het wel eens door wordpress opnieuw te downloaden en dan alleen de pagina (in ou geval widgets.php dus) te vervangen op je server/hosting.