Goedkoopste oplossing op mobiel te kunnen gebruiken voor internet? (zie uitleg)

Binnenkort krijg ik een nieuwe smartphone. De nieuwe simkaart is dan alleen nog niet geactiveerd, omdat dit pas gebeurt als mijn nummer wordt overgezet.
Mijn huidige simkaart kan ik waarschijnlijk ook niet gebruiken omdat deze begint met 8931162111. Het schijnt dat dit nogal problemen geeft met internet.

Nu wilde ik toch graag die nieuwe telefoon al gebruiken voor internet, maar dan via het thuisnetwerk of wifi hotspots. Dus nog níet om te bellen/smsen e.d.

Wat kan ik nu het beste doen? Ergens een goedkope simkaart kopen oid? Of is er een betere oplossing?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Je smartphone doet het gewoon zonder simkaart. Je kunt dan prima surfen, whatsappen of andere apps gebruiken die internet nodig hebben via wifi. Maw geen sim nodig gewoon op wifi. Veel plezier.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gewoon je kaart er in ! Of zelfs een prepaid van de zelfde provider er in . Althans bij een iPhone lukt het zo ! Zelfs hebje internet met je prepaid (pas op kost gewoon je bel te goed ) zet daarom 3 g en data roaming uit als je dat niet wenst . Dus dan wel wifi en ook bellen maar je telefoon moet de kaart wel accepteren dus zit er nog een sim lock op dan niet de kaart van een andere provider . Succes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is een mobiel zonder simlock, dus kaartje zal hij in elk geval accepteren. Wel mooi, ik dacht al dat ik eerst weer minstens een maand zou moeten wachten tot die nieuwe simkaart actief is voor ik 'm kon gebruiken.
Nu eerst nog een paar dagen wachten op mn telefoon.