Is op elke Iphone application automatisch een wereldwijd patent?

Vanmiddag tijdschrift Iphone magazine gekocht (een beetje duur :9,95 euro) en mij vragen gesteld over de 1 miljard downloads in minder dan een jaar.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Ik weet niet zeker of ik je vraag goed begrijp, maar nee als je patent bedoeld zoals in octrooi.

Er is wel sprake van auteursrechten vaak, ook bij dit soort applicaties, maar een patent is toch een heel ander verhaal en dat krijg je niet zo gauw, zeker niet op software, hoewel het wel mogelijk is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dank je voor de rechtzetting - was wel degelijk octrooi.