Als ik een @ intik verschijnt er en ". Wat is er aan de hand? Hoe kan ik dat veranderen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
rebecca
14 jaar geleden
hoe kan je dan het @ wel in de vraag hebben staan
jc54
14 jaar geleden
Hoe kom je nu dan aan dat @?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoe kan dat. Nou, gewoon met een andere laptop dit bericht typen.

Het beste antwoord

Je kunt de taal van je toetsenbord instellen. De meeste Nederlandse toestenborden staan ingesteld op de Engelse taal. Hier zit vrij weinig verschil tussen behalve dus een paar vreemde tekens omdat bij Qwerty als basis gebruiken. In Belgie wordt bijvoorbeeld Azerty gebruikt en dat is voor ons Nederlanders weer een stuk ingewikkelder. Daarnaast is er ook nog Dvorak en dan ben je helemaal al je letters kwijt.

Door shift+control in te drukken kun je wisselen tussen toestenbord talen. Dit kan dus ook per ongeluk gebeuren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Doe eens ALT en SHIFT tegelijk en kijk dan nog eens...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat ligt an je toetsenbord en instellingen.
Ik zoek het altijd proefondervindelijk uit.
Om een @ te krijgen moet ik bijvoorbeeld alt en g intoetsen. En als ik op een andere pc of laptop zit, is het weer heel wat anders.
Ik ga dat niet meer elke keer veranderen.
Ik heb geleerd ermee te leven :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Even CTRL+Shift en het is opgelost.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Inderdaad+1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zo is dat