Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan het dat in google chrome de filmpjes in de browser niet goed afspelen?

Dit heb ik niet als ik internet explorer gebruik, maar wel met google chorme. IK hoor alleen wel geluid maar het beeld klopt niet. Is er een manier om dit op te lossen? Want vind het wel erg fijn om met google chrome te werken. Ik heb er even een screenshotje van gemaakt.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
10.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Dat probleem kan talloze oorzaken hebben, dus "de" oplossing kan ik je niet bieden. Je zult zelf een beetje moeten experimenteren om te kijken hoe je het probleem kunt verhelpen.

Ik ga er vanuit dat je de laatste versies van Chrome en Flash Player hebt geïnstalleerd? En dat Java Script is ingeschakeld?

Daarna zou ik als eerste eens alle cookies uit de browser verwijderen. Soms helpt dat.

Niet? Zet dan de hardwareversnelling eens uit. Klik met je rechter muisknop op een spelende video, kies voor Instellingen en haal het vinkje vóór Hardwareversnelling inschakelen weg.

Dit zijn een paar mogelijke oplossingen, maar er zijn er nog veel meer. Zo kan het probleem verband houden met b.v. een ander programma dat op de achtergrond draait, zoals je anti-virussoftware (zie bron 1).

Wat ook nog weleens kan helpen is Flash Player (en evt. ook Chrome) helemaal opnieuw installeren, waarbij je voor het verwijderen van Flash Player de officiële Uninstaller gebruikt en handmatig een paar mappen leegt:
http://helpx.adobe.com/nl/flash-player/kb/uninstall-flash-player-windows.html
De laatste (stap 3; handmatig mappen legen) is erg belangrijk. En daarna natuurlijk weer de meest recente versie van Flash Player installeren!

Veel meer oplossingen zijn er niet, maar ik denk dat je met deze tips een heel eind komt.

Succes!
(Lees meer...)
Pieter2011
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor de tijd die je hier hebt ingestoken, het is gelukt!

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding