"Uw vraag: Ik ben mijn welkomstbrief met de activatiecode kwijt hoe kom ik nu aan mijn activatiecode

De welkomstbrief is de bevestiging van uw abonnement(en). Een overzicht van uw abonnement(en) vindt u ook terug op Mijn Ziggo.

Heeft u uw activatiecode voor Ziggo Internet en/of Telefonie nodig, vraag deze dan op via de Klantenservice. Bel met uw Ziggo-telefoonlijn 1200 (gratis) of 0900 - 1884 (€ 0,10 per minuut) met een andere telefoonaansluiting."