Wel wifi verbinding maar geen internettoegang??!!

Hello,

Ik heb een brandende vraag. Ik heb een Hp laptop en maak gebruik van internet via draadloos wifi verbinding. Sinds 2 dagen maakt ben ik wel verbonden met internet maar heb ik geen internettoegang. Weet iemand wat dit kan zijn. Ik heb totaal geen verstand van computers dus hoop dat iemand mij dit in makkelijke taal kan uitleggen?

Alvast bedankt:D!!!!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
1.6K

Antwoorden (1)

Ligt waarschijnlijk niet aan je laptop maar aan je router/provider. Als dit al voor een langere tijd een probleem is probeer dan de router uit de stekker te halen, 5-10 sec wachten en erin stoppen. wacht tot hij klaar is met opstarten en probeer te verbinden. Als dit niet lukt doe dan een router reset. (het wachtwoord en SSID staat dan op de achterkant), Als dit ook niet lukt dan is het het beste om contact op te nemen met je provider.

Toegevoegd na 55 seconden:
router reset is meestal een klein knopje waar je met een tandenstoker in kan. Deze moet je meestal een aantal(10) seconden ingedrukt houden terwijl de router aan staat, deze zal dan automatisch herstarten en resetten.