Kan ik op Marktplaats ook specifiek op particulieren zoeken?

Ik vind Marktplaats juist zo handig om van particulieren te kopen, maar het lijkt of tegenwoordig bijna alle advertenties van bedrijven zijn.
Ik zoek wel eens een auto, die ik liever bij particulieren koop. Nu ben ik op zoek naar hekwerk, dat ik graag tweedehands wil kopen. Maar ik moet echt zoeken naar de sporadische particulieren tussen de bedrijven.
En de bedrijven spelen ook vaak een beetje vals met de prijs. Voor auto's geven ze de maandkosten als prijs. Voor hekwerk geven ze helemaal geen prijs omdat ze vaak een hele advertentie voor al hun assortiment eronder hebben hangen. (dit is ook niet fijn als je een bepaald product zoekt, door die waslijst die ze in hun advertentie hebben staan komen ze ook bij heel specifieke zoekopdrachten boven, dat is de bedoeling, dat begrijp ik wel)
Ik heb al eens melding bij Marktplaats gemaakt dat die maandprijzen van de auto's niet kloppen.
Maar kan ik specifiek op particulieren zoeken?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
2.6K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit zou ik ook wel eens willen weten. Goeie Vraag!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zoek vaak op zo goed als nieuw, bedrijven zetten alles onder nieuw (sommige particulieren ook).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor de tip, dat ga ik eens proberen voor m'n hekwerk. Voor auto's ben ik bang dat ik dan net zoveel bedrijven krijg die in tweedehands auto's handelen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ehm... ik zit nu in "geavanceerd zoeken" te kijken maar ik zie die optie niet. Of zet je het gewoon tussen je zoektermen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zet in je zoektermen en kies dan voor Zoek in titel én beschrijving. Succes!

Antwoorden (1)

Nee, helaas bestaat dat niet...