Mijn internetverbinding is plotseling uitgevallen. Wat kan de oorzaak zijn en hoe los ik het op?

Een van de lampje op de modem (pijltje uit) is rood. Ook na uitzetten modem/router en resetten geen verandering. Hoe kan dit?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Werkzaamheden door provider?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
is de rekening betaald?
sorry maar dat kan ook een oorzaak zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Klopt :)
Oplossing: rekening betalen.. :p
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Buren?
(Die betalen wel....)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mensen hebben tegenwoordig vaak twee mogelijkheden om tot het internet te komen vast en 3G.

Antwoorden (2)

Zet de computer uit en trek de stekker uit het stopcontact (alles uitzetten. Dan paar minuten wachten, stekker weer in en laat eerst je modem het internet opnieuw inlezen, totdat alle lichtjes branden. En dan pas weer je PC aanzetten. Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vraagsteller geeft al aan dat modem niet online komt na reset.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Eeeh geen -1 van mij hoor.
Oorzaak kan zijn:
Werkzaamheden door provider.
(Hoe kom je daar achter? (Provider bellen.)
Oplossing:
Wachten totdat deze klaar zijn.