Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als ik bij Google Chrome ergens op klik wordt er soms een nieuw venster geopend met een gevaarlijke site. Wat kan ik hier aan doen?

Mcafee siteadvisor zegt dan namelijk, weet u zeker dat u naar de site wil, omdat die als gevaarlijk is getest, terwijl ik helemaal niks had aangeklikt wat erheen zou verwijzen. Ook mijn gewone virusscanner, Norton, kan niks vinden. Wat kan ik hieraan doen? Ik had ook iets gevonden over hijack of zoiets, maar ik weet niet hoe je dan moet gebruiken.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik heb inmiddels Google Chrome opnieuw geïnstalleerd, nu is het een andere site, niet gevaarlijk volgens mcafee, maar het blijft erg vervelend. Deze keer gebeurde het gewoon op goeievraag.nl, maar het gebeurt ook op Google etc.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
655

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het klinkt of je pop-ups bedoelt. Dat zijn sites die automatisch openen. Ik heb zelf geen Google Chrome, dus hoe het daar werkt weet ik niet. Maar heb je niet de mogelijkheid om pop-ups uit te schakelen? Als je deze kunt uitschakelen ben je mogelijk van het probleem verlost.
De siteadvisor van McAfee zou ik niet uitschakelen. Want deze waarschuwt je juist voor mogelijk niet betrouwbare sites. En dat is alleen maar ter bescherming van je eigen pc.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het ligt niet aan google chrome, maar aan je instellingen bij Mcafee, je kunt ok de siteadvisor uitzetten, dan is dat probleem ook in een keer opgelost, mcafee blijft zijn werk toch wel doen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding