Ik plaatste zondag een bestelling met "voor 17:00 besteld morgen in huis" en heb het nu, woensdag, nog steeds niet. Wat nu?

Kan het komen door oudjaarsdag en nieuwjaarsdag? Worden die dagen niet meegerekend? Of klopt dit allemaal niet en moet ik achter mijn bestelling aan?

Toegevoegd na 1 minuut:
Als ze het zouden verzenden zouden ze een mail sturen, en zelfs die heb ik nog niet.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Je praat over bijzondere dagen en dan gaat het verhaal niet op mogelijk krijg je je bestelling vandaag of morgen.

Jammer dat je er niet bijzet over welk bedrijf het gaat maar dat soort uitroepen (voor 17 uur besteld morgen in huis) geldt meestal alleen voor werkdagen. Ze hebben personeel op maandagavond, dinsdagavond, woensdagavond, donderdagavond en vrijdagavond. Dus vrijdagavond na 17 uur besteld betekent het zelfde als maandag voor 17 uur besteld. Jij hebt zondagavond besteld en dan is het dus maandag verwerkt en kun je het vandaag verwachten. Toegevoegd na 42 seconden: Omdat je nog geen mail hebt gehad kun je het ook vandaag niet verwachten zie ik nu. Morgen dus. Bel gewoon even voor de zekerheid.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100