Kan men bij de google zoekresultaten sorteren, zodat de nieuwste info bovenkomt ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Neen, dat gebeurd volledig automatisch maar deze met de meeste hits komt bovenaan te staan.
Daarom is het belangrijk bepaalde "Meta descriptions " mee te geven. Dat zijn slagwoorden waarop mensen zoeken.
Ook moet uw website bij Google aangemeld zijn om zo uw ranking te verbeteren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor uw antwoord.

Andere antwoorden (1)

Hallo Hallo

Google maakt gebruik van zijn eigen algoritme. Er zijn te veel punten waar een website op beoordeelt wordt, dat ze niet eens allemaal door google bekend zijn gemaakt.
Deze algoritme bepaalde welke website bovenaan staat.

Via onderstaande link kan je meer lezen over de werking van zoekmachines.
http://www.edwords.nl/kennisbank/handleidingen/hoe-werkt-een-zoekmachine/

Maar om in het kort een antwoord te geven op jouw vraag: nee, je kunt niet makkelijk sorteren op bijvoorbeeld nieuwste.

Hopelijk heb ik je antwoord zo genoeg beantwoord, vragen zijn natuurlijk welkom.