ik wil graag een desktop pc. maar vraag mij af of er ook wifi op een windows xp kan?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (3)

Ja hoor dat kan.
Eventueel met een losse dongel die je in een usb-poort moet stoppen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, hoor kan makkelijk, op mijn vorige PC had ik er een wifi-kaart inzitten. Tegenwoordig zitten die er al in, anders even een PCI-kaartje kopen van een tientje.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja hoor
het handigste is dan een ingebouwde draadloze netwerkkaart
maar ene dongel kan ook al heb je wel kans op storingen als je usb poort wat verslijt en het contact dus minder is

maarre, een desktop is een vaste pc
heb je daar echt draadloos voor nodig ?
kan me voorstellen dat je draadlos wilt met een laptop maar bekabeld is zoveel sneller.
en veiliger
is je router of modem wel geschikt ? zit er een antennetje op ? of een WLan ledje ?
Anders helpt een draadloze kaart natuurlijk ook niet.
capthavoc