Ik wil om voor mij bepalende redenen de titels niet zien in mijn tabblad. Hoe kan ik dit doen?

In dit tabblad van Goeievraag staat bij mij: "Stel je vraag", ik wil dit uit kunnen schakelen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Taakbalk verbergen, dan openen in een nieuw venster en dan gewoon naar beneden doen, dan kun je het niet meer zien.

Je kunt ook op F11 drukken, dan gaat dat ook weg.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, maar voor een bepaald spel mogen de titels niet zichtbaar zijn voor anderen, dat zijn ze dan nog steeds zodra ik een nieuw tabblad moet openen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan denk ik dat je F11 moet gebruiken samen met toetsenbord-combinaties. Volgende tabblad ofzoiets.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Overigens, als ik F11 gebruik verdwijnt alleen mijn onderste balk, niet m'n bovenste...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sta je dan niet met je muis op de bovenste? Dan blijft die alsnog even staan. F11 werkt wel hoor!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik sta er nu 1 minuut niet op en toch werkt het niet en blijft de bovenste balk gewoon staan. De onderste verdwijnt wel direct:s.
F11 is ook voor alleen Full Screen. Welke browser heb je? Bij de nieuwste versies kun je tabbladen 'vastzetten'. Dan ziej e alleen nog icons ipv titels.

Dat doe je door met je rechtermuisknop op het tabblad te klikken, en dan vastzetten