Zijn er 100% anonieme chatboxen?

Dus geen registratie, geen gegevens die opgeslagen worden etc.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (5)

Wat is de bedoeling ervan? Chatten met bekenden maar je wil niet dat je gegevens worden opgeslagen? Of met onbekenden? Want als je wil chatten met je vrienden zonder gegevens op te slaan? Dan kun je er zelf 1 maken op webhelpje.nl. Registreren met een dumpmail, bijv van gmail. Dan de code die je krijgt opslaan in een .html bestand en opladen op een free webhost, bijv 000webhost.

Toegevoegd na 1 minuut:
Bij die chatboxen hoef je alleen een nickname in te vullen, er zijn geen hidden inputs voor ip en dergelijke.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedoel je niet zoiets als chatroulette?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, je kunt chatten onder een 'nickname'. Verstandig is om dit dat ook via je 'incognito' modus van je browser te doen en als je helemaal zeker wilt zijn dat je provider zelfs niet weet waar je bent dan gebruik je een site als http://www.hidemyass.com/ .
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Omegle

Verder zoals gezegd, proxy's en incognito modus
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
www.omegle.com het is wel een site waar eigelijk alleen maar buitenlanders op zitten en je komt een enkele keer een nederlander tegen