Hoe kom ik af van de hoge ping?

Als ik online schiet spel speel, dan heb ik hoge ping, hoe kan ik ervoor zorgen dat ik lage ping krijg?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
1.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Speel je met een wifi verbinding?

Het beste antwoord

Firewall, virusscanner en alle andere actieve programma's sluiten voordat je gaat gamen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankje

Andere antwoorden (2)

Wat je zou kunnen doen is je poorten openen.. En eventueel alle bandbreedt vragen processen als downloads etc te staken.

Ook het lager zetten van je graphic settings heeft invloed op je responsetijd.. Sneller internet nemen is ook een optie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt inderdaad wat programma's op de achtergrond sluiten. Maar een significant verschil zal je niet krijgen. Ping ligt er namelijk aan hoe ver je van de server zit, hoe verder weg, hoe hoger je ping.