Als ik me wil registeren voor Facebook, zegt de computer dat ik niet aan de voorwaarden voldoe om me te registreren. Weet iemand hoe dat komt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Dat staat te lezen op http://nl-nl.facebook.com/terms.php?ref=pf:
Registration and Account Security
- You will not use Facebook if you are under 13.

Facebook verwacht dat elke gebruiker zijn correcte geboortedatum verstrekt om zo de echtheid te waarborgen, en gebruikers alleen toegang te verlenen tot inhoud waarvoor de minimumleeftijd is vereist.

Die minimumleeftijd is dus 13 jaar, en waarschijnlijk voldoe jij daar nog niet aan. Daarom mag jij je daar niet registreren. Wat overigens volgens de richtlijnen van Goeie Vraag ook op déze site niet had gemogen...
Amadea
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik zie op je profiel dat je 11 jaar bent en verwacht dat je om die reden nog geen profiel op Facebook kan aanmaken. Je zult dus moeten wachten tot je iets ouder bent. Een account aanmaken met een andere leeftijd is geen aanrader: die kan je namelijk niet meer aanpassen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hoe oud moet je zijn voor facebook?
Ritsuka
12 jaar geleden
Volgens mij 16. Dit is ter bescherming van jonge kinderen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik registreerde me toen ik 15 was, dus lijkt me sterk dat je 16 moet zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor deze site (GV) moet je ook 16 zijn!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben vijftien en op mijn veertiende of dertiende had ik facebook. Overigens vind ik de leeftijdsgrens op gv wel kunnen, maar ik heb niet het idee dat mijn antwoorden niet gewaardeerd worden. Het lijkt mij dat het meer is om mensen van 10 die alleen maar gaan vragen hoe ze iemand verkering moeten vragen, weg te houden.
Amadea
12 jaar geleden
Die vragen worden in werkelijkheid dagelijks gesteld door dertien- en veertienjarigen... Maar aangezien ze meestal snel verwijderd zijn zie jij ze misschien niet, Antine.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hoe kom je op deze leeftijd idd aan een gebruikersaccount op GV? Of: hoe controleert GV de toestemmingsverklaring van ouders/wettelijk vertegenwoordigers?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor Facebook moet je 13 jaar zijn. Artikel 4.5 op de volgende pagina:
http://nl-nl.facebook.com/terms.php?ref=pf
Je moet minimaal 13 jaar zijn.