Waarom kan ik geen snelkoppelingen van internetsites meer normaal geopend krijgen?

Sinds enige tijd gebruikte ik de browser Opera om op internet te navigeren, maar ik vind Google toch prettiger en heb Opera van mijn computer verwijderd.
Nu krijg ik steeds, als ik een snelkoppeling op mijn bureaublad wil openen, een Google balk (wit schermpje met zwarte balk er omheen) en de mededeling dat het bestand niet gevonden wordt.
Alleen de Google sneltoets opent wel normaal.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Blijkbaar heb je Opera op een verkeerde manier verwijderd, nl. door de Opera map uit c:\program files te gooien... Maar da's niet de juiste methode.

Probeer eens de nieuwste versie:http://snapshot.opera.com/windows/Opera_1020_1895_in.exe
Als de boel daarna allemaal weer goed werkt, dan kan je Opera alsnog weer op de juiste manier verwijderen (via Instellingen/Software).
Toch wel jammer, want Opera is heel goed aan te passen aan je eigen wensen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Er zijn meer taakbalken te maken dan de standaard taakbalk. Klik met de rechter muistoets op een leeg stuk van de taakbalk en kies Werkbalken. Er worden nu enkele standaard werkbanken getoond die geactiveerd kunnen worden door ze aan te klikken. Adressen zijn vooral van belang voor Internetadressen, Koppelingen geeft de Internet-kanalen weer en Bureaublad doet hetzelfde voor de pictogrammen op het bureaublad. Met deze laatste is dan altijd toegang tot onderdelen van het bureaublad zonder dat het bureaublad zelf zichtbaar is. Met Nieuwe Werkbalk wordt een venster geopend waarin kan worden bepaald welke onderdelen er in deze nieuwe werkbalk moeten worden getoond.