Bestaat www.moviesnl.com niet meer?

Ik heb laatst een film gekeken op www.moviesnl.com en nu is er geen spoor meer van die site te bekennen...

Toegevoegd na 5 dagen:
Bedankt, ik denk het... Ik dacht, misschien kent iemand die site wel ;)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

op de site stond al dat ze zouden stoppen i.v.m. met de kosten. Ze verdienden er gewoon niks aan. Op de site stond alleen dat het in september zou zijn maar denk vanwege de vakantie dat ze toch iets eerder zijn gestopt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

misschien is de site opgeheven (te weinig bezoekers, geen sponsors?) en dan zie je meestal een pagina met reclame.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit soort sites worden natuurlijk aangepakt door de filmmaatschappijen en organisaties als Brein; die zullen ofwel de site hebben gesommeerd om te stoppen, ofwel hebben ze hun hoster opgedragen om de site af te sluiten op grond van inbreuk op de auteursrechten.
gvrox