Word je fanfiction verhaal op www.fanfiction.net echt na 90 dagen verwijderd?

Ik heb een verhaal op www.fanficiton.net gemaakt, en er staat achter elk bestand hoeveel levensdagen het nog heeft alleen als ik bij andere verhalen kijk staat er ook soms dat ze al een jaar online staan, en dat ook nog steeds alle bestanden online staan. Nu is dus mijn vraag worden echt alle bestanden verwijderd?

Toegevoegd na 1 minuut:
Oh pardon de site is www.fanfiction.net

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Nee, je verhaal wordt helemaal niet na 90 dagen weggehaald. Dat is ook nergens terug te vinden.
De cijfers die tussen haakjes achter de onderwerpen staan, slaan niet op de houdbaarheid, maar over het aantal verhalen dat daar over is geschreven.

Controleer dat door b.v. de 2 populairste te kiezen (Twilight en Harry Potter). Als je daar sorteert op datum, zie je dat heel veel verhalen er al sinds 1999 staan. (13 jaar dus!)

De enige reden dat een verhaal verwijderd kan worden, zou kunnen zijn, dat iemand zich niet aan de regels houdt. B.v. dat alle teksten ook voor jongeren geschikt moeten zijn.

Mocht je er toch nog over twijfelen, registeer je dan op het forum. Je kunt er zelfs in het Nederlands discussieren. (hoewel het daar niet zo druk is) Je kunt je vraag over eventuele verwijdering daar stellen, en dan ben je helemaal zeker. Succes!