Kun je een blog programma zoals wordpress integreren IN je website dus bv. op de homepage?

Ik vroeg me af of ik wordpress kan plaatsen op mijn website en dan niet een pagina appart maar er echt in. En ik vroeg me ook nog af of het mogelijk is om een soort van kader te maken waar de hoofdpunten instaan van het nieuws en als ze dubbelklikken dat ze het dan helemaal kunnen lezen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hallo laurens, Wordpress is een CMS, het betekend een content management systeem. Dit is gemaakt zodat je makkelijk je geschreven teksten kan aanpassen. de normale wijze van wordpress gebruikers:
- regel een webhost
- installeer wordpress (of een ander cms systeem)
- installeer plugins, modules en templates
- zet teksten er op
- gooi website online. Ik denk dat jij opzoek bent naar RSS feeds, hier zijn op internet wel modules voor te vinden die je op je wordpress systeem kan installeren. RSS is in het kort een systeem die een update verstuurd naar bijvoorbeeld die module op je website. of mensen die geabonneerd zijn bij jouw. hopelijk heb ik je zo goed geholpen. Bartcho

Antwoorden (1)

Dan zou je een wordpress website in een frame tonen op je oude website. Je kunt dan beter je hele website gaan maken in Wordpress. Probeer het anders eerst eens met een gratis Wordpress website. Met een plugin kun je rss feeds tonen.