Hoe voeg ik een link naar mijn website toe aan Google Earth?

Ik zie wel eens foto's op Google Earth waarbij een link naar een website is geplaatst. Hoe voeg je dat toe aan Google Earth?

11 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Hallo Paulus,

Ik weet wel hoe je je bedrijf aanmeldt bij google maps (zie afbeelding), hier kan je je coordinaten doorgeven met link, foto's, adres en je naam.

Als het goed is staan google maps en google earth met elkaar in verbinding. omdat ze allebei gebruik maken van google search.

hopelijk heb ik je zo goed genoeg geholpen.

groeten,
Bartcho
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
paulus811
11 jaar geleden
Hi Bartcho, je hebt me fantastisch geholpen. Ik heb de link gevonden en zal vanavond eens uitzoeken hoe ik een account aanmaak. Dank voor je antwoord, ik vreesde dat er geen meer zou komen.
paulus811
11 jaar geleden
Het enige antwoord, maar wel een waar ik iets aan heb. Nogmaals dank!