Op mijn computer heb ik opeens helemaal geen internet meer, maar op mijn laptop wel. Als ik naar netwerkverbindingen ga zie ik ook niks meer staan?

Ik zie geen verbindingen meer staan als ik naar netwerkverbindingen ga, wat moet ik doen? Hoe krijg ik me internet weer terug?

Toegevoegd na 2 uur:
Opeens doet onze huistelefoon het ook niet meer, bellen en internet gaat met Telfort.

Toegevoegd na 23 uur:
Als ik (op Windows xp) naar Start > Configuratiescherm > Netwerk- en Internet-verbindingen > Netwerkverbindingen ga, dan krijg ik maar één verbinding die ik nooit gebruik en het niet doet, meestal hoor ik er dan nog twee te krijgen die ik gebruik, maar die zijn helemaal verwijderd, en dat kan niet eens, dus ik weet niet wat ik nu moet doen, ik heb al geprobeerd een nieuwe verbinding aan te maken maar niks werkt, help me aub..

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
1.6K

Antwoorden (2)

In het geval dat het netwerk niet bekend is bij je computer, moet je het handmatig toevoegen. Dit probleem had ik zelf ook.

1. Configuratiescherm
2. Netwerkcentrum
3. Draadloze netwerken beheren
4. Toevoegen

Succes X
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je router zit waarschijnlijk vast , effe de router uitzetten en na ongeveer 10 seconden weer aanzetten

Toegevoegd na 9 uur:
Omdat de Telefoon het ook niet doet , dacht ik aan de router.

Het Icoon , in verbindingen komt automatisch als als de Computer een Netwerkkaart "ziet"

a Herstel de netwerkkaart driver in computer - eigenschappen - hardware , door deze te deinstaleren en opnieuw te instaleren .

b Bij losse netwerkkaart (zet de PC uit) netwerkkaart er uit , PC aan en effe opstarten , daarna pc uit en netwerkkaart terug plaatsen.

c bij vaste netwerkkaart , in bios kijken of die ingeschakeld staat

Het kan software of hardware fout zijn
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb ik al gedaan, werkt niet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Andere opties werkte ook niet.. er gebeurt niks.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zie je in apparaatbeheer je NETWERKKAART ??
(Deze Computer , Rechter Muis , eigenschappen , hardware map - apparaat beheer) Is het een losse Netwerkkaart of zit ie aan het moederbord ???
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Weet ik niet, want ik zie geen ''netwerkkaart'' staan, alleen netwerkadapters.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je Netwerk adapters opent dan staan daar je netwerkadapters , een zou het woord ethernet of lan moeten hebben. als het een losse kaart is zie je dat aan de achterkant van je PC , dan zit ie onderin in de horizontale slots , is die on board , dan zit ie ergens bij je USB Poorten