4 emailadressen in Outlook bij 2 verschillende providers waarvan er 1 steeds geen verbinding kan maken met de server. Hoe kan dit?

Het is ook nog niet steeds hetzelfde account waarbij dit gebeurt, maar de ene keer bij account/provider a, en de andere keer bij account/provider b. Hoe kan dit terwijl de andere accounts gewoon email ophalen en verzenden?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Dit moet dan wel een probleem zijn bij je provider als die accounts van verschillende aanbieders zijn. Of je hebt een virusscanner/firewall die problemen veroorzaakt. Probeer het eens op een andere pc of zet je firewall/virusscanner eens uit en kijk wat hij dan doet. Kijk eens naar de foutmelding waarom hij geen verbinding kan maken.