Ik zoek de afmetingen van msn omgeving. Weet iemand dat? Ik bedoel de balk boven in op msn.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (3)

lastige vraag...
zal wel in verhouding moeten denken.
Een televisie formaat is 4:3 of 16:9.

De afmeting heeft te maken met de grootte van jouw monitor.

Ik kan je niet helpen met het antwoord, maar misschien helpt dit antwoord jouw antwoord te vinden.

Gr.
Chris
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is vierkant, zover ik het kan zien. Zo zijn ook de voorbeeldjes.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De afmeting van msn kun je handmatig aanpassen, het is hierdoor voor mij niet duidelijk wat je precies bedoelt.
Daarbij is je schermresolutie van belang om erachter te komen hoe groot de balk boven je msn is.

Wat mij betreft moet er meer informatie in je vraag staan om het door bij duidelijk te kunnen beantwoorden.