Ik krijg van anderen de hele dag over de computer van die onsmakelijke PPS-Filmpjes en moppen binnen. Wat kan ik daar aan doen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Een nette mail dat je maar beperkte opslag hebt voor je mails en dat dit soort geinige dingen helaas teveel ruimte innemen. Dat je dus, helaas helaas, moet verzoeken om dit soort dingen niet meer te ontvangen.

Als dat niet werkt:
- Filter toevoegen, zodat mails van deze persoon niet in je inbox komen. (Keuze: als hij weleens iets zinnigs mailt in een apart mapje dat je wekelijks checkt, anders gelijk naar trash)
- Block sender
- Report as spam
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Van allemaal is dit de beste antwoord.

Andere antwoorden (5)

Een reactie mailen in de trend van: Ik heb geen interesse in dit soort email. En dan stopen ze vanzelf als het je vrienden zijn.

Ander markeer je die email afzender in je email programma als spam en dan wordt het uitgefiltert. Uiteraard kan dat alleen als die persoon alleen maar rommel stuurt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Alles meteen ongezien wissen... Op den duur wordt het minder...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Terug sturen met een virusje erbij, leren ze het wel af!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Laat je, wanneer deze mailtjes in een groepsmail verzonden worden, uitschrijven. Vrienden kun je vertellen of mailen dat je ze niet meer wilt hebben.

Toegevoegd na 43 seconden:
Euh...vrienden kun je vertellen dat je deze mailtjes niet meer wilt hebben ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mail terug, dat je steeds vastlopers hebt van de PPS en dat je liever hebt dat ze deze en de moppen niet meer sturen. Je hebt er van genoten maar telkens de pc opnieuw opstarten is niet leuk. Zeg nog vriendelijk fijne festdagen enz. Zo hebt je het vriendelijk geprobeerd.

Als ze daarna alsnog dit soort e-mail sturen blokkeer je het e-mailadres van die persoon. Is het een persoon die ook nog normale e-mail stuurt maak dan een gmail of ergens anders op internet een e-mailadres aan en geef dit adres aan die persoon als zijnde je nieuwe e-mailadres en zeg dat je het andere niet meer gebruikt.

Of je draait het om en neem zelf dat nieuwe e-mailadres en geef dit door aan de personen waarvan jij wel e-mail wilt ontvangen.