Wat is dit van clickandbuy?

Ik had gister clickandbuy aangemaakt voor apps te maken via ideal en nu is er vandaag 1 cent bijgeschreven wat is dit?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (3)

Ik weet het niet zeker maar het zou een test kunnen zijn of ze echt jouw rekening nummer hebben en niet van een ander.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Op deze manier controleren ze of de bankrekening bestaat en in gebruik is.

Toegevoegd na 4 minuten:
Op tros radar is forum over clickandbuy. (Hou je bankrekening goed in de gaten)
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?f=24&t=62251&start=40
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
het is een bevestiging van je rekening nummer om hem te koppelen aan c&b account
staat er in de afschrift ook een nummerreeks ?
ik denk ik dat je dan weer moet invoeren
op de site van C&B
maar ik raad je het ten sterkte af
C&B is een oplichters zooitje
capthavoc
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is nou mooie zwartmakerij, en tevens grote onzin. C&B is een geregistreerd product van T-Mobile.
capthavoc
11 jaar geleden
Nou sorry hoor
maar ik kan mijn centen niet terug krijgen
en ik ben juist bang dat als ik mijn account opheft dat ik mijn centen kwijt ben.
als ik dat forum lees ook als ik het oud dan loop ik liever geen risico
ik heb geprobeerd mijn geld terug te storten maar dat lukt niet omdat er niet voldoende op mijn account staat ????
er is niets dat ik kan kopen
ik had een itunes certificaat waar allereerst weer dagen over heen gingen voor het werkte
maar het werkt helemaal niet
en gewoon opheffen dan zegt ie dat je je geld kwijt bent
en geen geld terug krijgt.
Dus ik wacht mijn kans af iets te kopen voor net het bedrag dat op mijn account staat en dan hef ik hem op
een euro missen kan me niet schelen maar 30 euro wel