ik heb een speedtouch 510 modem nu wil ik graag Wifi gaan gebruiken zodat ik op internet kan met mij mobiel kan dat met deze modem ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
Pieter2011
11 jaar geleden
Waarschijnlijk heb je een abonnement bij KPN of XS4ALL? Ik heb hetzelfde modem ook in huis, maar het is inmiddels al jaren oud. Als klant kun je ze gewoon bellen en vragen of je gratis een moderner modem in bruikleen kan krijgen omdat je graag wifi wilt. Je kunt dat ding zelf aansluiten; da's niet zo moeilijk. Volgende vraag is of je pc over een wifi-verbinding beschikt. Waarschijnlijk niet. Dan moet je even een usb-stick voor draadloos internet kopen:
http://www.kieskeurig.nl/netwerkadapter
Dat kost je 15 - 30 euro. Koop er GEEN met een antenne, want dan krijg je gauw storingen! Ik heb deze en die bevalt prima: http://www.google.nl/products/catalog?q=sitecom+300n&hl=nl&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.,cf.osb&biw=903&bih=532&um=1&ie=UTF-8&tbm=shop&cid=16864716021474086025&sa=X&ei=ZNn0T8PII8XQ8gPeka21Bw&ved=0CGAQ8wIwAjgK

Het beste antwoord

Nee: het is een ethernet modem, zonder draadloos internet