Hoe kan je een pc blokkeren voor de zichzelf-maximaliserende advertentiebanners?

Je ziet bv op de site van kranten, een banner waar je per ongeluk met de muis over heen gaat en die dan opeens beeldvullend wordt. Met op een onlogische plaats een klein kruisje om te sluiten. Vreselijk irritant.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Ik gebruik Firefox. Daar kun je een gratis plug-in voor downloaden: AdBlock Plus.

AdBlock Plus blokkeert alle advertenties, dus ook die grote vervelende dingen waar jij het over hebt. Je websites worden er een stuk overzichtelijker van.

Als je dit gebruikt in combinatie met Privoxy (eveneens gratis), ben je van bijna alle advertenties af.
Cryofiel