Via welke site of app kan ik tv live online bekijken op een Android tablet?

Wil nu op NED3 een programma bekijken.
Via een site kan op mijn tablet alleen via flash.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat kan trouwens ook maar voor een paar maanden, in september als ik het goed heb ondersteund Android geen flash meer.

Antwoorden (1)

Echt live of terug kijken?

Terug kijken bijvoorbeeld ''uitzending gemist'' voor Android. Die bestaat.

Live tv kijken op tablets gaat meestal via je tv provider, zo heb ik bijvoorbeeld voor live tv kijken op mijn tablet een app van de KPN (omdat ik digitale tv en internet heb van de kpn), maar zo heb je ze bijvoorbeeld dus ook van upc en tele2! Je zal even moeten kijken of er een app van JOUW provider beschikbaar is voor android!