Hoe komt het dat je sommige afleveringen van 'Reportage' wel kunt terugkijken en anderen weer niet?

En is er ook een manier om ze gratis (en legaal natuurlijk)! terug te kunnen kijken? (PS: Ik heb dit maar onder het kopje 'Internet' gezet, omdat het natuurlijk wel op TV is geweest, maar ik ze op internet wil terugkijken). :p

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
Amadea
11 jaar geleden
Staan ze hier dan niet allemaal? http://www.hebikietsgemist.nl/programma/143/sbs-6/reportage.html
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt Amadea! Maar dat zijn die uit 2010,en ik wil die uit dit jaar enzo. Ik zou bijv. die aflevering van 'Een volwassen man in het lichaam van een kind' graag volledig willen zien.

Het beste antwoord

Alleen afleveringen die nog in de herhaling zullen gaan kan je nog niet terugkijken. Maar op http://www.gemistvoornmt.nl/a.aspx/1109581832/2 staat toch echt het hele programma van Reportage over "Een volwassen man in het lichaam van een kind" te zien.
Amadea
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik ken dit specifieke programma niet, maar als het een gekocht buitenlands programma of aflevering is, dan verbieden die dit soort herhalingen. Dus alleen 100% eigen producties staan dan officieel op internet.