ik wil bij openen van mijn site direct een (geforceerd) venster dat met een knop toegang geeft tot de site na 20 sec. of bij het klikken op een link.

Hallo,

Ik wil graag een code waarmee ik het volgende kan krijgen:
zodra je naar de pagina gaat bijv. site.nl krijg je eerst een venster met een verduisterde achtergrond. (soort lightbox met text). direct bij het laden, dus niet eerst op link klikken.

In dit venster word afgeteld van 20 seconden naar 0 en bij 0 is het mogelijk om op de ok knop te klikken (hiervoor niet) en dan sluit het venster en opent de website. ipv 20 seconden wachten moet het ook mogelijk zijn om op een link te klikken (bijv. een link naar advertentie) en ook dan wordt de ok knop vrijgegeven. hierna kan je gewoon op de site surfen.

Dus kort. Als je de site opent, verschijnt er een venster dat aftelt van 20 naar 0 en als hij bij 0 is, of als er op een link is geklikt wordt de ok knop wordt vrijgegeven. waarmee naar de website kan worden gegaan.

nog wat links die ik heb gevonden:

- http://jquery.com/demo/thickbox/# > examples > scroll naar iframed content > demo > open iframe modal.

- http://www.leejoo.nl/java/websitetools/eerstpopup/eerst_op_link_klikken.htm

ik hoop dat het lukt.

PS: het is wel de bedoeling dat tijdens de popup de verduisterde site niet gebruikt kan worden. bijv: http://www.youserials.com/serial/tuneup-utilites/190546, ad-block uit.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Ik denk dat er wel zoiets op leejoo.nl staat.