waar kan je online werk zoeken?

Hallo,

ik zou graag een "online" baantje willen. Ik ben een zeer ondernemend en commercieel ingesteld persoon. Het maakt me niet zoveel uit wat ik moet doen, ik zou graag rond de 3-5 euro per uur verdienen. Ik kan ongeveer 40 uur per week werken als dit nodig is.

dingen waar ik goed in ben:

* Webdesign (HTML, CSS, PHP, ASP, Drupal, Wordpress, Photoshop)

* ik werk erg secuur

Ik hoef niet van die websites zoals euroclix, robo of andere van dat soort onzin dingen.

Alvast bedankt,

Mvg,

Roy

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Je verdiend gewoon het minimumloon als enquêteur van uit huis bij het NIPO, je moet 3 uur per shift werken en dat kan 's morgens/'s middags/'s avonds.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dat is veel te weinig uur
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt toch drie shifts per dag werken? Dat is 12 uur! En het is een minimum, je kunt ook langer werken per shift.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik heb even op die website gekeken maar bij die enquetes geef ik toch mijn mening over bedrijven ect? moet ik dan mijn NAW gegevens geven en dan krijg ik allemaal spam? als dit niet het geval is zou ik graag willen weten hoe ik me daarvoor kan aanmelden. Bedankt
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Onderaan deze site: http://www.tns-nipo.com/snelzoeker/werken-bij-tns-nipo/werken-bij/vacatures/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je moet 18 zijn dus nog een jaartje wachten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, dan moet je dat in je vraag zetten...
Misschien een dom antwoord ofzo maar waarom kijk je niet even op monsterboard.nl of vacaturebank.nl er zijn zat bedrijven die dit aan bieden. en sommige DTP bedrijven geven deze mogelijkheid. Zolang je de lijnen met het bureau maar kort houd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
heb ik al gedaan maar veel bedrijven zoeken niet iemand zonder ervaring van 17 jaar.