Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Op welke nieuwssite lezen jullie het wereldnieuws ?

En waar krijg je een beetje meer uitleg/achtergrond bij dan een klein artikeltje ?

14 jaar geleden
in: Internet
594

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (8)

Ik lees de kranten op www.kranten.com... Ik krijg elke morgen de koppen via hun nieuwsbrief... En dan kan ik aan de hand van de koppen verder zoeken, maar hier doe ik het mee...

Toegevoegd na 2 minuten:
En op www.netties.be krijg ik wat achtergronden...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik kijk altijd op www.nu.nl
(Lees meer...)
14 jaar geleden
De Standaard, De Tijd mobile, FD, de telegraaf ,Le monde, Washington Post, cnn, beleggen nl. Ideel is overal de thema's die de wereld beheersen, even te vergelijken. Zo kom je tot een evenwichtig beeld zonder dramatisering, uitvergroting of minimalisering.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik lees altijd de AD en de Telegraaf, die staan op de startpagina onder het kopje kranten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Meestal bekijk ik het overzicht op news.google.com en lees van de boeiende artikelen het uitgebreide verhaal (liefst op meedere sites, zodat je het ook vanuit een andere invalshoek belicht krijgt)
Daarnaast dowload ik zo af en toe Metro als pdf.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik kijk op www.duurzaamnieuws.nl en www.nu.nl.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
op
http://www.nieuws.nl/
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik lees geen nieuws. Als het echt belangrijk is dan hoor ik het wel van iemand anders omdat dit echt op het hart ligt. Voordeel. Je filtert alleen het echte belangrijke en het scheelt je uren tijd.

M.a.w. ik volg het 4 uur werkweek systeem van Timothy Ferriss

Ps. Ik zoek nieuws alleen actief op als ik het direct nodig heb. Voor marketing doeleinden kijk ik bijv. op nu.nl
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding