Hoe kan ik de antwoorden van de vragen bij apple terug krijgen?

Ik heb een itunes gift card gekocht en op mijn account gezet. Nu wil ik een app kopen maar vraagt itunes vragen zoals "wie was je eerste juffrouw." en "wie is je beste jeugdvriend" maar daarvan weet ik de antwoorden niet meer en kan ik geen app kopen. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen of weet iemand hoe ik mijn geld terug kan krijgen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Wat jij krijgt is niet gewoon er is dan iets met je apple id aan de hand. Je moet dan je apple id wachtwoord veranderen en anders contact opnemen met apple. En als dat niet werkt moet je een nieuw apple id maken en moet je apple vragen of ze dat geld naar het andere apple id willen overmaken. Maar je kan je geld niet terug krijgen. Vraag het wel in het engels, want als je het in het nederlands doet sturen ze terug of je de vraag in het engels wilt sturen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarschijnlijk is je account gekraakt.
De beste oplossing is om contact met Apple te zoeken.