Waarom is mijn internet zo traag?

Mijn internet is heel traag. Ik kan geen filmpjes op Youtube bekijken, dat blijft voortdurend hangen. Ik heb Wi-Fi. Iemand een idee hoe dit zo langzaam is? En wat er tegen helpt?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit kan vele redenen hebben; onder andere je kanaal instelling in je router en het bandbreedte gebruik van de rest van het huishouden. Kijk eerst eens bij speedtest.nl of zou snelheid overeen komt met wat het abonnement zou moeten geven. Als dat het geval is kunnen we verder gaan zoeken
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mijn laptop reset is weleens en dat helpt dan wel. Maar of dat kan met wifi weet ik niet. Toegevoegd na 21 seconden:
is moet ik zijn

Antwoorden (3)

Reset de router eens kijken of het dan nog steeds zo is. Wifi wordt trager naarmate er teveel data gebruikt wordt. Het kan ook zijn dat het maar tijdelijk is... Blijven natuurlijk computers. Die doen nooit wat je wilt:)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb dit ook.
Ik heb ziggo gebeld en er moet een monteur voor komen omdat er iets mis is met de modem
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kost 60 euro. Had ik ook en monteur kon niks vinden most el betalen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je ziggo hebt zouden hun dit moeten betalen want hun zijn tot de modem beschikbaar voor jou
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En de monteur zegt dan dat het aan de pc ligt !
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja of aan de router maar dat kan niet dan moet er een nieuwe modem komen
Weet je eigenlijk wel zeker dat het je internet is ?
Probeer even : www.speedtest.net , dan zie je namelijk de snelheid van je internet.
Als dat zeer slecht is , zou ik u aanraden uw provider te contacteren. Want zij beslissen namelijk hoe snel jou internet gaat.

Succes !
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Monteur is ook bij mij geweest :
Het eerste wat hij zei wat is jou pc traag toen hij die speedtest deed .
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nou ik wist het dat het daar aan lag en niet aan jou internet. Nou heb je nu een nieuwe pc of is hij sneller ?