Ik heb een chocoladetelegram bij de Jamin besteld via internet maar het is niet afgeleverd wat moet ik doen?

Ik heb chocola bij de Jamin besteld er stond voor 20.00 besteld morgen in huis ik heb het gisteren besteld en ik moet het echt morgen voor 18.00 hebben maar als het niet afgeleverd word dan heb ik 10 mensen teleurgesteld dus heeft iemand enigs idee of het geleverd wordt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Bel even de klantenservice voor de status: 0229-284475

Chocotelegrammen die voor 16:30 besteld zijn worden de volgende dag geleverd. Dit omdat de telegrammen apart gemaakt moeten worden.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Jamin
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Bel morgenochtend even de klantenservice. Die kunnen je meer vertellen, ook of de bestelling binnen
Is en of hij geleverd word.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit staat op de website van Jamin:

Wanneer een pakket niet bij u of de geadresseerde afgeleverd kan worden, wordt het bij de buren aangeboden. Als het pakket ook bij de buren niet afgeleverd kan worden, wordt het de volgende dag nog een keer aangeboden. De kans is dus aanwezig dat het kado dan een dag later wordt ontvangen door de geadresseerde.
Als de geadresseerde en de buren ook bij de tweede aanbieding niet thuis zijn, dan wordt er door de medewerker van TNT Post een bericht in uw brievenbus achtergelaten. Daarop staat bij welk postkantoor of TNT Post Servicepunt u of de geadresseerde het kado kan ophalen. Hiervoor heeft u drie weken de tijd.

Heb je al bij de buren geïnformeerd of het misschien daar bezorgd is?
Je kunt overigens via de website van track&trace je bestelling volgen. In de bevestiging per e-mail van je bestelling staat het track & tracenummer ervan.
Amadea
12 jaar geleden
Reddie
12 jaar geleden
Als de chocolade bij de buren afgeleverd is, dan zullen die het wel in dank opgegeten hebben.
De gang van zaken die je schetst geldt wel voor TNT post, maar ik kan me niet voorstellen dat Jamin de chocolade door de automatische stempelmachine van TNT laat gaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Reddie, als je nu heel even de tijd had genomen de link te bekijken, dan had je kunnen zien dat Amadea gelijk heeft.