Kun je in Belgie gebruik maken van een 3G verbinding?

Ik ga morgen naar Graspop, dat is net over de grens in Belgie. Ik zou graag via Twitter laten horen wat er allemaal te doen is, maar ik weet niet of een 3G verbinding in het buitenland mogelijk is.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (3)

Ja dit is mogelijk maar kost ontiegelijk veel want je betaalt de tarieven voor buitenland en dat mag nog verschillend zijn soms wel 2,50 per mb

Maar het is wel mogelijk
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3G verbinding is heel goed mogelijk in het buitenland.
Besef wel dat er een behoorlijk kostenplaatje aan zit. Wanneer je de 3G verbinding uitschakelt als hem niet gebruikt kun je de kosten drukken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Tuurlijk, ook Belgie heeft 3G.
Denk er wel aan dat je dan extra kosten hebt omdat je dan vanuit het buitenland data verbruikt (roaming).
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan het beste data roaming gewoon uit zetten dan heb je wel internet maar verbruik je minder waardoor je minder betaalt
Utrecht
11 jaar geleden
Als je data roaming uit zet, heb je GEEN internet.
(internet = data).