Is er een fotosite waar ik foto's kan selecteren op basis van categorie?

Ik wil foto's publiceren op het web - niet professioneel, gewoon een normale site zoals Flickr of één van de vele andere.

Stel nu (voorbeeld) dat ik de volgende soorten foto's heb:
--  Architectuur in Berlijn.
--  Mensen in Berlijn.
--  Architectuur in Parijs.
--  Mensen in Parijs.

Ik wil nu dat de gebruiker kan kiezen welke foto's hij wil zien.
--  Kiest de gebruiker voor Architectuur, dan krijgt hij alle foto's van Architectuur te zien, of die nu in Berlijn of in Parijs zijn gemaakt.
--  Idem voor Mensen: hij krijgt dan zowel Berlijners als Parijzenaren te zien.
--  Kiest de gebruiker voor Berlijn, dan krijgt hij zowel Architectuur als Mensen in Berlijn te zien.
--  Idem voor Parijs.

Welke fotopublicatiesite biedt zulke mogelijkheden?

(Het hoeft niet persé gratis te zijn.)

Cryofiel
11 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Ik weet niet of dit is wat je bedoelt:

Ik zet mijn foto's op Photobucket.
Ik maak de mappen openbaar.
Ik voorzie alle foto's van tags.
Tags worden gescheiden door komma's en kunnen dus ook uit meer woorden bestaan:
Je moet dan wel soms dubbele tags gebruiken.
architecture berlin
berlin people
architecture
.......etc.

http://photobucket.com/images/berlin%20architecture/

Als het er om gaat dat mensen die zoekfunctie alleen kunnen toepassen op jouw mappen en niet op de hele site, dan zou ik denken dat je beter een eigen weblog kan starten en dat openbaar maken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Pieter2011
11 jaar geleden
Ik denk dat je gelijk hebt: het is vooral belangrijk dat je iedere foto van de juiste tags voorziet. Dan kun je zoveel zoekvarianten bedenken als je zelf wilt. Daar is overigens helemaal geen bijzondere fotosite voor nodig. Dat kan ook gewoon met b.v. Picasaweb. Hier een voorbeeld met tags: http://picasaweb.google.com/113096642228222336137

Andere antwoorden (1)

www.dropbox.nl misschien is dat wat voor jou